Francais

TjolahoppsanSAA!

Nu är jag i skolan, på en franska-lekion. Och då kanske ni undrar varför jag skriver blogg? Jo, för vår lärare är inte här...! mohahah

Nu ska jag försöka skriva lite. Vi håller på och förbereda oss för att sedan spela in en film på franska, om typ 2 veckor eller något. Nu har jag skrivit om de som tar självmord på jobbet (- france télécom). och... nu återstår det bara...! En nyhet om en bortsprungen tavla ;)!
Lite ekonomi och lite kultur alltså. Niiiice!

Oj, kom just på att jag också ska göra en reklam också :S om vad?? "Kanske om... makaroner?" (citerar Janines förslag)... jag får sitta och fundera på det helt enkelt. Puss och kram, KEXCHOKLAD

Så här känner jag mig idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0