Vårkänslor

Hej alla!

Igår var en bra dag.
Redan när jag gick ut kände jag att det skulle bli bra. Det kändes som att våren verkligen var på väg! Något jag verkligen längtar till är just våren och sommaren. Jag skulle ta cykeln till kävlinge och sen därifrån ta tåget till malmö. Där skulle jag möta mina vänner; Olivia, Louise, Linn, Linea, Linéea, Sofia och Hanne. Vi skulle gå och äta på restaurang, och även fira Linn och Siri, eftersom det inte var länge sen de fyllde 18. Vi gick till en mongolisk barbeque och åt typ buffé, vilket var väldigt gott! Man valde det man ville ha, t ex kyckling, fläskkött, nudlar och sånt och sen gick man bara fram till en snubbe som sen wok-stekte det. Det var väldigt bra mat tycker jag, men personalen var ngt sämre. Senare kom den efterlängtade Siri till restaurangen hon med

Jag hade iaf en väldigt bra dag igår, och den betydde mycket för mig. Ville bara säga det, om nu någon kommer förbi och tittar in.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Störtskön blogg du har ^_^

Fortsätt du blogga.

2009-03-09 @ 13:21:00
URL: http://lifethatslife9.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0