Tält i Bjärred

I lördags var jag och mitt crew och tältade. Det var jättekul verkligen, och det hände en massa saker. Kanske lite FÖR många. Det var jag, Johanna, Mårten (Erik), Richard, Theresa och hennes bror. Vi tältade på ett naturreservat vilket vi inte insåg först men det gick bra ändå... haha. Om jag hade skrivit det här inlägget tidigare idag hade det nog varit mer positivt än vad det är nu... Aja. Det är inget att göra åt. Jag visste först inte att Theresas bror skulle vara där. Just nu känns det som att jag har blandade känslor för att han var där överhuvudtaget. Usch jag vill bara sjunka genom jorden just nu. Det hände nämligen lite saker mellan oss. Kanske lite mycket... Och jag, dum som jag var, trodde att det var nåt annat än att han bara playade mig. Men idag har jag fått reda på att han är värsta playern och jag mår jättedåligt av det :-(. Jag visste väl att man inte kan bli "kär" i nån på bara en kväll, men eftersom han inte hade "druckit nåt" heller den kvällen tänkte jag att han antagligen var intresserad, för det var inte jag som gick på utan det var han. Men, jag vet inte, det visade sig att jag hade fel, och att han redan även tagit mina vänner innan mig. Så ringde jag Theresa nu precis och pratade om det och hon berättade att nästan alla hennes tjejkompisar hade varit på honom innan också och det gjorde ju inte saken bättre. USCH och jag vet att jag är crazy men antingen är jag intresserad av honom eller så är jag bara sårad över att han gjorde som han gjorde. Och sen fick jag också reda på att han kanske är på g med en tjej i tyskland. Stackars tjej säger jag då. Jag berättar inte vad som hände här, det får jag helt enkelt ha för mig själv. Ni som redan vet om vad som hände vet vilka ni är.


Aja... Tscüssi


Kommentarer
Postat av: Louise

tack för kommentaren vänne:) detsamma<3

2009-06-09 @ 07:54:31
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0