Hej hopp. ...

Hej hopp. Jag är fortfarande sjuk idag, och har jätteont i halsen = synd om mig! :(, Snart kommer väl mamma och Tove hem, och ska trösta mig. Kanske, kanske inte... Men även om de inte skulle göra det, är de mina änglar! Vad kan man göra när man är sjuk? Och vad är er bästa låt/film? Snälla skriv och berätta! Det skulle värma :)

Ibland känns det som om man är ensam i hela världen, fast man inte är det. Allt blir bara svart, och man vill bara dra täcket över huvudet. Hoppas vintern ska sluta spöka snart, jag vill bara ha vårkänslorna ska pirra i hela kroppen. Fast det har faktisk varit lite så för några dagar sedan, men det har liksom gått tillbaka till det hemska mörkret igen, precis som om vädret vill få en att hoppas på något som aldrig kommer att komma. BAJS!

Sen saknar jag min älskling också, fan att han inte kan komma hit oftare. Men vad gör man när man bor så pass långt från varandra? Min laptop har förresten fått fnatt (på tal om...) och bara stänger av sig hur som helst! Det börjar med att den blir skiiitvarm, och sen efter några minuter hörs det bara som en liten suck och allt slocknar. Det är inte roligt, när man inte hunnit spara sitt skolarbete, och det då försvinner från jordens yta. Dock finns det ibland kvar som ett sånt dokument som lagrats ändå, öh vet inte hur jag ska beskriva det, men hoppas ni fattar ändå!

Hittade föresten nårra bilder från förr (typ den 17 januari 2009) och tänkte lägga upp en :) Jag, Tove och mamma var i Ystad med hennes boy och skulle se var han en gång bott. Det var ganska coolt (hehe Ystad) för vi gick förbi ett ställe där wallander-filmen "Innan stormen" var inspelad. Fast annars var det bara kallt och ruggigt, och vi som ville gå på en fin restaurang och inte hittade något, fick finna oss i att äta på MAX. Lite osis, men det gick ner det med :P Dagen då vi var i Ystad gick vi även in på ett litet franskt chokladcafé och drack varm choklad :) Det var i alla fall ett litet ljust ögonblick i den mörka vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0