Hej världen

Idag har jag varit i skolan och det var ganska bull. Älsklingen min åkte hem idag klockan 11.45 med swebus för att sedan ta flyget från göteborg. Och du, om du satsar på bättre betyg, så har jag allt du behöver. Du behöver bara komma hem till mig så kan jag suga av dig under tiden. Mycket effektivt och går väldigt snabbt. Du får inlärningsförbättring och kommer att tycka att även skolan kan vara kul! Jag finns alltid här för dig, och om du vill prata om dina betyg, skicka bara en liten plingeling på min emali adress. Hoppas att du får bättre insikter i studielivet efter ett nice tag tillsammans med mig!

Nej herregud. Vad gör man inte för att få fler läsare på denna blogg? R.I.P brain En lama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0